Thursday, April 11, 2019

DARY SLIMMING TEA (Teatox - Detox)







•Tiada Pantang Larang
•Tidak perlu berlapar
•Tidak Wajib Bersenam
•Kenyang sampai malam
•Bakar lemak 500%

=========================
Kelebihan DARY SLIMMING TEA
=========================
.
( ✔ ) DARY SLIMMING TEA untuk KURUSS 
Gabungan ROSELLE + VERBENA + LEMONGRASS + RED ROSE + STEVIA + LOTUS LEAF untuk proses pembuangan toksin (detox) dan lemak dan air berlebihan dalam badan ( TEATOX )secara pantas.
.
.
( ✔ ) 100% HERBA. Tiada kesan sampingan dan tiada bahan terlarang.
.
.
( ✔ ) PRODUK MUSLIM.bertaraf GMP dan MUSLIM jangan ragu-ragu dijamin halal dan selamat kini mendapat permintaan di MALAYSIA.
.
.
( ✔ ) TEH KURUS DIPERCAYAI DAN BERKESAN. Bakar Lemak Benjol2 sana sini dan detox 10x lebih pantas,kawal selera makan. Rasai kesannya seawal penggunaan DARY SLIMMING TEA.
.
.
( ✔ ) TEH KESIHATAN DAN KURUSS. Memberikan tenaga sampai ke malam, Meningkatkan imunisasi badan serta tingkatkan metabolisme. Sihat dan bertenaga sepanjang hari.
.
.
( ✔ ) MINUM DAN LESAP LEMAK. Boleh diminum terus lepas direndam.Senang dibawa ke mana2 bila TRAVEL dan sebagainya.Sambil minum,sambil travel sambil LESAP berat badan.
.
.
( ✔ )HARGA MURAH DAN BERBALOI. Teh kesihatan dan kurus yang MURAH dengan pelbagai kesan yg dirasai so xperlu beli banyak2 produk lagi.
.
.
( ✔ ) SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA. Lelaki dan wanita nak kurus dan cantik boleh ambik Teh Dary haaa sama2 cantik dan SLIM suami isteri. Rumahtangga pun bahagia.
.
.
RM40.00/set
Pos add RM9 SM/RM14 SS
.
Whatsapp 0174858801


TESTIMONI









No comments:

Post a Comment